Retourneren
Retourneren van bestellingen uit de Remontoir shop
Nadat u uw bestelling ontvangen hebt, kan u bij Remontoir binnen 14 kalenderdagen het ontvangen product retour sturen of de aankoop herroepen via het retourformulier.
Het artikel dient wel compleet, ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Mocht dit niet het geval zijn, heeft Remontoir het recht om de waardevermindering/eventuele reinigingskosten of het gehele aankoopbedrag in rekening te brengen.
Reinigingskosten à €10,- worden in rekening gebracht in geval van bijv. nare luchtjes en huisdier haren bij mondkapjes. In het geval van kristallen die besteld zijn, mogen deze niet beschadigd (retour aankomen) en is retour zenden altijd voor eigen risico.
Wanneer er kristallen besteld zijn via een Rocky Roads persoonlijke opdracht waarbij voor u specifiek is uitgekozen, is altijd een bedrag van 50%van het aankoopbedrag uitgesloten van terug betaling, vanwege de voor u gebruikte tijd.
Let bij het retoursturen van een artikel op de volgende punten:
- Het product is ongebruikt en onbeschadigd;
- U dient altijd een doos of enveloppe om het artikel doen, kwetsbare artikelen worden stevig verpakt;
- U dient duidelijk het retouradres Remontoir vermelden.
- U dient altijd het retourformulier volledig in te vullen en mee retour te sturen.
Indien uw retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan Remontoir deze niet in behandeling nemen. Stuur bij voorkeur een track en trace mee op.
Een artikel omruilen
Remontoir is niet in staat om het artikel rechtstreeks voor u om te ruilen via de webshop.
Als u een artikel wilt omruilen, lees en volg dan onderstaande stappen.
- Meldt uw retour altijd per email aan, via karen@remontoir.nl
- Stuur het artikel retour volgens bovenstaande retourprocedure.
- Geef duidelijk op het retourformulier aan dat het een retour of omruiling betreft. U moet zelf het andere artikel opnieuw bestellen d.m.v. een nieuwe order!
- Remontoir zal het aankoopbedrag van het retour gestuurde artikel aan u terugstorten.
Versturen van uw retour
- Als u het artikel goed hebt verpakt, kan het verstuurd worden aan Remontoir.
- Stuur altijd het volledig ingevulde Remontoir retourformulier mee. Vergeet dit niet; we weten anders niet van wie de retourzending afkomstig is en kunnen deze dan ook niet in behandeling nemen.
- Stuur het product altijd gefrankeerd retour (voor tarieven zie https://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/) , ongefrankeerde retourzendingen worden door de post niet bij ons bezorgd. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening.
- Hebt u nog andere vragen over uw bestelling? Neem dan contact met ons op, door te mailen naar
karen@remontoir.nl.
Let op: Wanneer u uw retourpakket frankeert met postzegels, ontvangt u geen verzendbewijs. Remontoir kan geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoekraken van retourpakketten. Wij adviseren dan ook het pakket altijd te laten frankeren met een pakketzegel/track en trace. Retour sturen blijft op eigen risico.
Bewaar het ontvangstbewijs voor het traceren van het pakket. Stuur je retour naar onderstaand adres:
Remontoir-Retouren – Molensteeg 30, 5104 EM, Dongen – Nederland
Na ontvangst van de artikelen zal het retourbedrag binnen 14 dagen aan u worden terugbetaald.
Alle producten gekocht met korting, of met andere promoties worden verkocht met hun vastgestelde kortingsprijs. In het geval van retour of omruiling zijn alle kortingen ontvangen bij aankoop ongeldig!